Functie
Als administratief secretaresse in de medische sector bied je ondersteuning in een huisartsenpraktijk.
Voor een groepspraktijk van een 4 tal dokters zal je een gevarrieerd takenpakket opnemen.
Je bent het eerste aanspreekpunt van de praktijk voor de patiënten.
Je neemt alle telefoons aan als eerste en plant de nodige afspraken in of vraagt de nodige info bij de desbetreffende arts na.
Verder zal je nog dossiers inlezen, stock aanvullen en post verwerken.
Je maakt documenten klaar die moeten opgehaald worden door de patiënten, zoals verwijsbrieven, voorschriften,...
Af en toe zal je ook eens een afspraak moeten vastleggen voor een patiënt in het ziekenhuis.
Kortom , een zeer afwisselende functie.
Jouw profiel
-
Je hebt een diploma verpleegkunde of ervaring als medische secretaresse.
-
Je hebt reeds een eerste werkervaring achter de rug.
-
Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en Frans.
-
Je kan goed multitasken en georganiseerd werken
-
Je bent geduldig en empatisch
-
Alle informatie behandel je op een zeer discrete manier.
-
Je bent flexibel en kan zelfstandig werken.
-
Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
-
De planning en de agenda van de arts bijhouden
-
Verrichtingen uitvoeren voor het boekhoudkundig en budgetbeheer van de organisatie
-
De wachtdienstregeling doorgeven aan de politie, lokale pers, ...
-
Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden
-
Aanbestedingsdossiers opvolgen (uitgifte van officiële bekendmakingen, opvolging van kandidaturen, ...)
-
Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
-
De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
-
De activiteiten van een team coördineren
-
Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
-
Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
-
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
-
Medische handelingen factureren en de betaling innen
Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
-
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
Het betreft een voltijds contract van maandag tot vrijdag.
Je bent bereid om eens een avond tot 19u te werken.
Loon overeen te komen.
Na een geslaagde interim periode krijg je een vast contract.
Interesse? Solliciteer snel online door te klikken op de knop "solliciteer".
Wens je liever zelf contact met ons op te nemen? Bel ons dan op het nummer 02/453.20.49.
Solliciteren
160 ASSE
+32 (0)2 453 20 49